середу, 8 березня 2017 р.

Зі святом, дівчата!

В цей прекрасний і теплий день хочу привітати прекрасну половину людства із ваши святом, святом Весни! Хочу подякувати за кожну мить, якою ви наповнюєте наше життя. Саме ви є нашим натхненням і сенсом нашого існування!


Зрозуміло, що свято не повинно бути виключно сьогодні. Бо ви для нас кожен день, як свято. І кожен день із вами – чудо. Саме тому бажаю вам, щоб ви відчували себе коханими кожен день. І щоб радість була завжди, а сюрпризи були неочікуваними. Бо ж головне – увага! Зі святом Весни!

4 коментарі:

Valery D сказав...

От цікаво, скільки дівчат читають цей блог? Принаймні жодна не написала за дві доби подяку))

ViAn сказав...

Ви хочете дізнатись індекс цитування цього матеріалу? Він дійсно не великий. Та викладений він в тому числі і на моїй сторінці на фейсбуці. Тому я знаю, що більше 300-т дівчат його читали. І це чудово. Бо навіть одна людина не байдужа - прекрасно. Раджу вам завести власний блог і там поширювати дурниці. Бо ще одна дурниця і я почну видаряти коментарі за дурість і відсуність конструктиву. Мій блог, маю повне право на модерацію.

Анонім сказав...
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ViAn сказав...

Право модерації є єдине. Всі анонімні коментарі видаляються)) Тому я вас прошу, ну не читайте ви мене шановний анонім будь ласка! Дякую!