четвер, 31 грудня 2015 р.

З Новим Роком!

  Цей рік минає. Для кожного він був своїм, особистим. У кожного були особисті перемоги, сподіваюсь поразок і розачорувань не було. А якщо вони і були, то зробили вас сильнішими. Для України це був складний. Але, ми зберегли цілісну країну. І це є головним досягненням року. Ми зберігли чемпіонат, а це було зробити дуже складно. Я думаю, що хоч зараз ми на дні, можливо, що буде ще гірше, але ми стали значно сильнішими. Особисто для себебачу перспективу у 2016 році. Бо у моєму житті є значні зміни на краще.



  Динамо поадрувало нам чудовий рік. Перемогу у чемпіонаті, кубку і вихід до плей-офф ЛЧ. Це дає надію на майбутнє. Команда прогресує. Є молодий тренер, який знає те, що він вибудовує. Тому у 2016 році я впевненний, що Динамо буде розвиватись. Навіть якщо результати трохи погіршаться. Але, команда будується на майбутнє.
  Кожному я бажаю у Новому Році розвитку всебічного. Щоб було більше радощів, світлих емоцій і здоров'я! Головне - здоров'я!
  До зустрічі у Новому Році!

2 коментарі:

Parker сказав...

Вітаю усіх!
Приєднуюсь до привітань від шановного ViAn'a, а від себе хочу побажати, щоб у рік мавпи ми усі, якими б різними не були, все ж таки залишалися людьми!
Миру усім, спокою, здоров'я вам та вашим рідним і близьким, добробуту й виконання бажань!

З повагою, Parker.

Leonidas B сказав...

Уважаемый ViAn и уважаемые форумчане! Поздравляю Всех с наступившим Новым Годом, желаю чтоб удача и успех были с нами, мир всегда в наших семьях, здоровья Вам и Вашим близким и дорогим Вам людям! Желаю чтоб наше Динамо показало фееричную игру в Лиге Чемпионов, чтоб наша сборная Украины удивала всех на ЕВРО 2016 и забралась как можно выше! Нашей стране мира и процветания!
С уважением Leonidas B.