вівторок, 8 листопада 2016 р.

У пошуках логіки.

  Іноді треба помовчати, витримати паузу. Всі знають, що я підтримую Реброва. Напевно я один із тих, хто його завжди захищає, підтримує, намагається знайти пояснення рішенням. Хоча я вмію критично мислити. Для мене важливо бачити логіку. Логіка – головна складова мого життя. Якщо я бачу протиріччя, якщо я бачу як щось йде проти логіки, то у мене це викликає емоції. Бо я дійсно хочу у всьому бачити логіку. Ми всі заложники обставин. Скажімо я б дуже хотів поїхати відпочивати в Крим, бо у моєї родини склалась традиція їздити в листопаді в Крим, але ж зараз я хоч і можу собі це дозволити фінансово, але громадянська позиція зараз допустити таке не дасть. Чи я дуже хочу поїхати на Балі, але можу дозволити собі лише Єгипет. Те ж саме по Динамо. Ми хочемо дуже багато від команди, я думаю, що і Ребров хоче, але команда ніколи не могла собі дозволити придбати умовного Бейла, тому ми маємо Громова. Але чи є в цьому логіка?


  В трансферах помиляються всі. Вже зараз можна сказати, що придбання Громова і Гладкого – величезні помилки тренерського штабу. Дійсно, я можу зрозуміти логіку придбань. Це два досвідчених гравця, які пограли на непоганому рівні, де проявили себе гравцями, які на цьому рівні грати можуть. Однак, все знаходиться у розвитку. Футбол значно молодіє. Саме тому в основі багатьох команд провідну роль мають молоді гравці. Зміна поколінь – постійна течія у всіх видах спорту. Зрозуміло, що Ребров вирішив зробити ставку на досвід, на перевірених гравців. Але ставка не зіграла. Для молодого тренера це нормально. Він вчиться на помилках. Моуріньо також минулого сезону грав на досвіді і провалився. А він куди більш досвідчений тренер. Та й зараз у нього далеко не все виходить. Команді потрібна свіжа кров. І ми ж бачимо, що ця свіжа кров дає результат. Молоді хлопці грають на іншому емоційному рівні. Це видно. Коли ж молоді виходять і стикаються із тими, хто грає на старому багажі, то відчувається нестача повітря. Бо молодь прагне грати в один футбол, а досвід зовсім в інший. І практика останніх матчів доводить, що саме молодь спроможна врятувати цей сезон. Ми бачимо зв’язки. Бєсєдін забиває з пасів Циганкова. І саме по малюнку гри видно, що молодь грає в інший футбол, значно швидший, агресивніший, ризикований.
  І такий футбол дає результат, бо він дає гольові моменти, загострення. Так чому ж тренер відмовляється від ставки у вирішальних матчах. Можна довго думати. Але є факти. Саме тому мене дивує відсутність логіки. Оріховський знову в дублі, хоча ми ж бачили як він якісно провів ті матчі, де виходив в основі. Коли нам розповідають про якусь неготовність грати ,яку тренерський штаб бачить на тренуваннях, я бачу ігри. Саме вони визначають готовність грати. І ми бачимо, що вже 2 гравці молоді викликані до національної збірної. Не Рибалка, не Морозюк, не Буяльский. Викликані  Бєсєдін і Циганков. Якщо тренерський штаб продовжить довіряти Тимчику, Оріховському, Очігаві, то вони також будуть викликані до національної збірної. Бо Андрій Миколайович все бачить.
  Повинна бути логіка. Якщо ти робиш ставку на 5-6 молодих гравців, то вони повинні грати. Грати як можна більше в основі. Бо це зовсім інша структура гри, інший емоційний фон. Не можна так ставитись до хлопців. Оріховський зіграв прекрасний матч на кубок, чудовий в чемпіонаті, вийшов на заміну у ЛЧ, а потім навіть не потрапив до заявки у матчі чемпіонату. В чому суть? Де логіка? Чому у ЛЧ тренер знову наступає на ті ж самі граблі і грає без молоді? Якщо молодь дає результат, це викликає у вболівальників позитивні емоції, то треба продовжувати грати складом і гравцями, які дають такий результат Якщо гравець в обоймі, якщо він грає і дає результат, то довіряй і далі. Це і є єдина логіка. Молодий гравець відчуває довіру, він викладається, він буде прогресувати, додавати. Але, не можна після вдалих матчів відправляти гравця в дубль. Це вбиває. Тому я сподіваюсь, що логіка переможе і саме ставка на молодь стане більш яскраво вираженою. Бо я бачу, що молодь дійсно хоче і може грати, але натикається на партнерів, яку не спроможні грати в сучасний футбол. Так, потрібен розумний баланс. Однак, вже і так все давно ясно.

  Дякую за увагу!

Немає коментарів: