вівторок, 10 грудня 2019 р.

Таємні бажання))


Можна багато всього написати і сказати. Я детально проаналізував гру Динамо проти Зорі. І взагалі я достатньо детально вивчаю ігри цієї осені. Вже сьогодні можна робити певні висновки. Матеріалу більш ніж достатньо. Багато разів про це писав. Якщо я, людина далеко не професіонал, бо не заробляю на своїх роботах. Це таке хобі. Може я і далі мрію перейти колись у формат з хобі в професіоналізм. Та наразі для мене все це є хобі. Так якщо мені легко побачити проблемні моменти Динамо, то як же легко це зробити людям, які на цьому заробляють. Якісний аналітик на сьогодні легко знаходить головні проблеми в обороні Динамо. І Лугано, це ж швейцарці, люди практичні і розумні, безумовно висновки також зробить.

Проблеми Динамо в її обороні. Дійсно були матчі, де ці проблеми майже не виникали. Але всім добре відомо те, що Кадар захисник надзвичайно повільний. Угорець має ряд чеснот. І перший пас один з них. А от швидкість – його найслабше місце. Тому, коли Динамо грає високо, то закидання м’яча за спину Кадару – хліб для швидких форвардів. Чи є такі у Лугано? У Зорі є Громов. В анонсі до матчу я це анонсував. Михайличенко, зрозуміло, мене не читає. Навіщо. І схоже, що Зорю він також не розбирав. Саме швидкісні атаки є фірмовим стилем цієї команди. Як треба грати проти таких команд? Спокійно, надійно, без великих ризиків. Розкачувати оборону, міцно стояти в центрі, не давати величезної зони за спинами. Моменти прийдуть. Важливо грати надійно, спокійно, врівноважено.




Михайличенко ж дав команду одразу бігти вперед. І вже на 2 хвилині Громов Зоря повинна була відкривати рахунок. Провал Кадара, який відпускає свого суперника. В цьому моменті угорець програє тричі. Спочатку дає прийняти м’яч, потім не встигає в зону, потім не закриває простріл.

Так само із голом. Знову втікає Громов від Кадара. Бойко, а він завжди погано грав останнього захисника, навіть не думає вибігати з воріт і розкатали Попова.
Про вилучення Кадара казати не варто. І так всі бачили. Про те, що у Динамо були можливості забити, в тому числі і у Попова, так не забили. І бенефіс Кендзьори, який так само вчергове провалив свій фланг.
Чи варто Кадара і Кендзьору виносити? Ні. Тут повинен бути тренер, який зможе використовувати раціонально їх сильні грані у грі. Як і фахівець, який буде знати власні слабкі моменти, і буде їх невілівати оптимальною тактикою під суперника. Тому то я і кажу, що поразка тренерська.
Попереду Лугано. Чи дійсно є така велика впевненість у тому, що буде здобутий результат? І далі  ж гратиме Кадар зі старту. Ясна справа, що разом із Кендзьорою. Єдина радість у тому, що Миколенко зіграє. Все ж він працює якісно на атаку. Великих перспектив і особливого оптимізму не маю. Лугано – складний суперник. Їм нічого в цьому матчі наче і не треба. Але вони будуть грати до кінця. Будуть рубитись. І точно знають слабкі місця Динамо. І точно будуть це використовувати. Та я вже писав. Це буде перший матч, де я хоч і буду вболівати за Динамо, зрадію перемозі. Але в глибині души я хочу вльоту Динамо, щоб нарешті прийшов нормальний тренерський штаб.
Дякую за увагу!

2 коментарі:

hunter сказав...

Полностью поддерживаю особенно в вопросе тр.штаба

ViAn сказав...

Так, я думаю, що по тренерському штабу підтримує більшість.